יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

פוסט אחרון (בינתיים)

אנחנו חושבות שהתהליך שעברנו, די דומה לתהליך במאמר, בהתחלה חווינו את גישושי ההסתגלות וההיכרות עם רעיון הבלוג, לאחר מכן, התחלנו לערוך היכרויות בינינו, חיפשנו חברות שייכנסו לבלוגים שלנו והתחלנו לענות לבלוגים של חברות, אני חושבת שאנו עכשיו בין שלב שלוש לשלב ארבע, בו אנו גם מחליפות מידע וגם בונות את המידע בצורה יותר מקצועית וממוקדת על הנושא של האתר שלנו.
איננו יודעות איך האתר יתקדם בקרוב כאשר יסתיים הקורס, עם העומס הרב שאנו נמצאות בו, אך יש סיכוי שכאשר ירד העומס, נמצא את עצמנו ממשיכות לקיים את התנהלותו של האתר.
תודה לכולן ובהצלחה בהמשך - דפנה ונעמי.

2 תגובות:

  1. היי בנות , שתינו מסכימות ומתחברות לתהליך אותו עברתן עם הבלוג. גם אתי ואני התרגלנו לאט לאט לרעיון של הבלוג, גם אנו קוראות ועונות לבלוגים של חברות. לאור העומס הרב המוטל עלינו לא נראה לנו כי נשתמש בבלוג לאחר הקורס. שתינו מעדיפות לדבר פנים אל פנים או דרך הטלפון ובהודעות ולא דרך תקשורת מסוג זה. בהצלחה לשתיכן עם הבלוג.
    יפעת ואתי.

    השבמחק
  2. הבלוג בהחלט מתאים יותר כסביבה לימודית לפרסום תכנים ולניהול קורסים ופחות לתקשורת בינאישית כאשר ממילא נפגשים. התייחסתי לכך בפוסט האחרון בבלוג שלי- http://meytalmeir.blogspot.com/
    אתן מוזמנות להיכנס!

    השבמחק